Sitemap    
 

Udlejning cafeteria


Priser:

Fra kl. 12-12 (24 timer) kr. 900.
Der kan ikke bookes i mindre antal timer når det gælder et aften arrangement.
Man kan leje cafeteriet til dagsarrangementet fra kl. 10 – 16 for kr. 600.
 
Hvis man ønsker at anvende frituregryde skal man selv købe fritureolie (der SKAL købes rigtig fritureolie – ikke madolie). Der skal anvendes ca. 3-5 liter. Frituregryden skal tømmes og rengøres efter brug.

Lejen betales til mobil pay: 95373 eller konto nr. 9001-1405643819. Betalingen skal foreligge ved udlevering af nøgle. Kvittering skal fremvises ved udlevering af nøgle.

Hvis leje af cafeteria aflyses senere end 7 dage før dato for lejemål, betales kr. 300

Info:
 
Lokalet kan anvendes af op til 80 gæster. Vi vil dog ved arrangementer med spisning/dans anbefale max 60 personer.
 
Der forefindes musik anlæg på stedet som anvendes via bluetooth. Information omkring musikanlæg forefindes på stedet. Der må ikke spilles ”meget” højt musik når vinduer står åbne.
 
Hallen kan lejes i forbindelse med leje af cafeteria – dette skal man selv gøre hos Hjørring Hallerne på tlf. 72 33 49 03, 72 33 49 04 eller mail hjoerring.hallerne@hjoerring.dk.
Det koster kr. 360 pr. time (prisen er vejledende og vi tager ikke ansvar for prisændringer fra kommunen)
 
Der er adgang til 2 toiletter ved leje af lokale. Det ene er et handicap toilet hvor der også forefindes pusleplads. Disse to toiletter skal også rengøres efter leje af lokale.
 
Hvis der er behov for at anvende handicaplift forefindes det på stedet. Man skal ved bookning af lejemålet aftale dette med udlejer da der skal anvendes nøgle til denne. Der vil også her foreligge en instruktion for brugen af denne.
 
Lejer skal selv medtage viskestykker, karklude og skuresvampe. Der vil forefindes rengøringsmiddel, spande, støvsuger, gulvskrubber mm på stedet.
 
Under udlejning:

Der må ikke fjernes service, stole, borde eller andet materiel fra cafeteria.
Vinduer, døre (køkken og cafeteria) skal være aflåste når lokalerne forlades.
Borde SKAL løftes af min. 2 personer – de må ikke slæbes hen over gulvet.
Alt hvad der står i køkken og i lille rum (ved kaffemaskine) må anvendes.
Det eneste man må bruge/anvende ude fra det bagerste rum er støvsuger som står lige til højre ude ved skunken.
 

Rengøring ved leje:


Industriopvaskemaskine anvendes og alt service SKAL tørres efter med viskestykker. STRAKS efter opvask.
Her følger en liste som beskriver hvad der forventes af en rengøring af cafeteriet efter man har lejet det.
Listen skal opfattes som en huskeliste og vejledning.

Generelt alt som bliver beskidt under pågældende lejers lån af lokalerne skal rengøres.

Eks. flg. :
Alle overflader i køkken samt festlokale skal være rengjorte. Stole aftørres hvis nødvendigt.
Køleskabe rengøres.
Komfur, ovn rengøres (indeni og udenpå)
Stegeplader, brødrister, frituregryde rengøres hvis det har været anvendt.
Kaffemaskine rengøres (husk at tømme filter)
Opvaskemaskine (bundprop tages op og placeres i låge så den er åben – filter tages op og renses/afvaskes – filter afvaskes efter ca 15-20 vaske og altid inden aflevering) Info: Alt service SKAL skylles af inden vask for at reduceres filterrensningen/udskiftning af vand.
Gulve støvsuges og vaskes (alle)

Borde og stole stilles på plads – som det stof ved start. Få evt. standard opstilling af udlejer.


Gang og toiletter:

Der skal tømmes skraldespande på toiletter og i gang. Toiletter og gulve afvaskes.
 
Aflevering:

Hvis rengøring ikke er overholdt efter aftale/kontrakt/info mappe, skal der betales yderligere for at få rengøringsselskab til at gøre rent.
 
Oplys hvis der er sket skader på inventar, service eller andet materiel. Der betales den pris det koster for at anskaffe nyt tilsvarende eller reparere det ødelagte.
Eks. Tallerkner kr. 30 pr. stk, Bestik kr. 15 pr. stk., kaffekrus kr. 25 pr. stk., Glas kr. 15 pr. stk. Lokalerne bliver tjekket og servicen talt op efter hver udlejning.
 
Alt affald og tom emballage SKAL fjernes fra cafeteria inden aflevering.
 
For at hjælpe os, samt næste lejere. Oplys gerne omkring ønsker og mangler.

 

 

 

Chris Hansen

Majbritt Simonsen &

Marianne Helenius Thomsen

Gærdevænget 6

9800 Hjørring

Mobil 26281517/22212108
hmimonsen@gmail.com

 

Martin Lilholt Thomsen  | formand@bjergby-mygdalif.dk